הכפתור הסודי של המוטיבציה – סדנה למנהלים

הכפתור הסודי של המוטיבציה – סדנה למנהלים

תמצית

סדנת חובה למנהלים, אנשי שיווק ומכירות, אנשי משאבי אנוש וכל מי שנדרש להניע עובדים בארגון.
הסדנה מספקת הבנה עמוקה של מנגנון המוטיבציה וכן ידע ייחודי המדגים כיצד ניתן לייצר עבור כל עובד, ללא תוספת מאמץ, את ההנעה האידאלית עבורו, שתקדם אותו להשגת התוצאות הטובות ביותר שהוא מסוגל להשיג.

למי מיועדת הסדנה

  • לכל מי שנמצא בתפקידי ניהול בארגון או בתקשורת עם מנהלים.
  • לאנשי שיווק, הדרכה, ולאנשי תקשורת פנים ארגונית.
  • לאנשי מכירות במגוון ממשקים – מוקדי טלמרקטינג, מרכזים פרונטליים, מנהלי תיקי לקוחות ועוד.
  • לאנשי שירות לקוחות.

 

מה תשיגו בסדנה

  • תקבלו הבנה עמוקה יותר של מה מניע אנשים שונים
  • תזהו דפוסי התנהגות חוזרים ותבינו כיצד להיעזר בהם
  • תכירו כלים רבי עוצמה ליצירת מוטיבציה והתלהבות
  • תיצרו תפישת עולם בונה ומקדמת
  • תדעו כיצד להגדיר מטרות באופן התורם לתוצאות טובות יותר
  • תרכשו טכניקה להשגת תוצאות רצויות בדרך יעילה
  • תשפרו את יכולת ההבנה של ה”אחר” והשפעה על דעתו
  • תלמדו דרכים לבניית אמון בין שני אנשים

 

תוכן הסדנה

הסדנה מורכבת משני חלקים-

 

חלק א’ – סוד הכימיה האישית 

לבחירתכם שתי גרסאות לחלק זה, אנא לחצו על הקישורים המופיעים כאן ובחרו את הגרסה הנכונה לכם-

סדנת סוד הכימיה האישית

סדנת סוד הכימיה האישית – גרסה מורחבת

 

חלק ב’ – מוטיבציה ומשוב למנהלים

מיומנות זיהוי תבניות חשיבה והתנהגות

בדומה לתוכנת מחשב, גם אצל בני האדם קיימות “תוכנות אוטומטיות”, אשר חוזרות על עצמן בתחומים שונים בחיינו. תוכנות אלו הן למעשה דפוסים, הגורמים לנו לחשוב ולהתנהג בצורה מסוימת, שוב ושוב. דפוסים אלה קובעים במה תתמקד תשומת ליבנו, כיצד נפרש מצבים שונים ובאיזו גישה ננקוט כתוצאה מכך. הדבר הופך אותנו לצפויים, במידה מסוימת, אך גם מאפשר לנו להכיר את עצמנו ואת האחרים, כך שנוכל להתנהל מולם באופן מיטבי.
נלמד כיצד לזהות את הדפוסים המניעים עובד מסוים וכיצד ניתן להיעזר בהם ליצירת התלהבות ומוטיבציה רבת עוצמה. למשל – מנהלים יכולים להשתמש בהם על מנת להניע את עובדיהם לפעולה, אנשי מכירות יכולים להלהיב את לקוחותיהם ועוד.

 

הנחות היסוד לפתרון דילמות בניהול

ל– NLP סדרת הנחות יסוד המהוות תפישת עולם, שרבים יכולים להזדהות עמה. הנחות אלו הן הדרך שבה אנחנו מפרשים אחרים ואת עצמנו באופן יומיומי

לדוגמא הנחת היסוד המפה אינה השטח מתייחסת לכך שלכל אחד מאיתנו ישנה “מפה” מנטאלית (זיכרון העבר) המורכבת מתמונות, קולות, תחושות, ריחות וטעמים והיא מייצגת את המציאות כמו שאנו חווים. כלומר הזכרונות נאגרים במוחנו כך שכל זיכרון הוא רב מימדי (רב חושי). משום שלא כולם רואים ומפרשים את המציאות באותו אופן, נוצרת לכל אחד מפה ייחודית עבורו ולכן אין מפה שהיא יותר “נכונה” או “אמיתית”. כאשר אנחנו מדברים עם לקוח או עובד עלינו להבין שכל אחד רואה את המציאות קצת אחרת ובכך למנוע ויכוחים רבים.

בסדנה נלמד את הנחות היסוד וכיצד ניתן להשתמש בהן ליצירת תשתית לניהול תקשורת בונה, להשגת מטרות ממוקדת ויעילה ולהתמודדות מיטבית עם מכשולים ודילמות.
הבנה והפנמה של הנחות יסוד אלו מעניקות מפתחות איכותיים לפתרון בעיות, ליצירת מוטיבציה ולבניית גישה מעצימה ואפקטיבית בניהול עובדים
. אימוץ הנחות היסוד מאפשר לנהל ולהתנהל בחיי היום יום ובחיים המקצועיים מתוך מצב רגשי ממוקד ורגוע יותר, לקבל החלטות שקולות יותר ולפעול ביתר גמישות.

משוב מקדם תוצאות

לרוב, משוב משמש מנהלים לסקירה ולניתוח פעילות העובדים בדיעבד.
טכניקת משוב מקדם תוצאות מאפשרת למנהל ‘למשוך’ מתוך העובד התנהגויות יצירתיות חדשות, הנמצאות במתאם עם מטרות המנהל ומטרות הארגון. גישה זו שמה דגש על הצלחות ולמידות חיוביות ומתגמלת את העובד באופן שמכוון אותו ליצירת סט התנהגויות רצוי בעבודה.

 

פרטים חשובים

משך: 8-10 שעות שעון. מחולק למפגשים.

מיקום: באתר המזמין או בכל כיתת לימוד אחרת.

כללי: הקניית הכלים תכלול תרגול והתנסות חווייתית.

 

להורדת הקובץ בPDF
לחץ כאן

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אני מאשר את מדיניות הפרטיות של NLP-PLUS